KLM Royal Dutch Airlines

KLM Royal Dutch Airlines е основана на 7 октомври 1919 за да служи на Холандия и нейните колонии. KLM е  най-старата авиокомпания,която все още работи под оригиналното си име. KLM е  част от групата на Air France-KLM от сливането през 2004.

KLM е в основата на KLM Group, като допълнително включва изцяло притежавани дъщерни KLM Cityhopper, transavia.com и Martinair. 

С Air France, KLM е в челните редици на европейската авиационна индустрия. Предлагането на надеждност и здравословна доза от холандския прагматизъм, 32,000 служители работят за осигуряване на иновативни продукти за клиентите си и безопасна, ефективна, ориентирана към услугите работа с проактивна акцент върху устойчивостта.

KLM иска да се превърне в най-ориентираната към клиента, иновативна и ефективна европейска мрежа. Чрез сливането с Air France KLM иска да заеме водеща позиция в международния авиационен сектор. KLM иска да бъде първият избор на клиентите, да бъде привлекателен работодател за своя персонал и, компания, която расте с печалба за акционерите си.

Силният трансферен продукт, предлаган от KLM на летище Schiphol е в основата на висококачествена мрежа от директни европейски и междуконтинентални връзки за пътници и товари. KLM се фокусира върху личността на клиента, защото KLM разбира, че всеки клиент е различен. 

Бързите промени в технологиите и клиентските пазари изискват KLM да е в състояние да адаптира гъвкаво своята организация. Тази гъвкавост също се очаква и от отделните служители. 

Корпоративна социална отговорност

KLM е поела инициативата за корпоративна социална отговорност (КСО) в сектора на въздушния транспорт. КСО е повече от просто един етикет за KLM. KLM и Air France заедно искат да се превърнат в образец за интегриран подход в сектора на въздушния транспорт. Политиката в областта на корпоративната социална отговорност е насочена към клиентите, служителите и обществото.

Air France-KLM е световен лидер в три основни направления - превоз на пътници, превоз на товари и самолетна поддръжка.

Водещата група по отношение на междуконтиненталният трафик от Европа, Air France-KLM оперира до 2200 полета на ден, даващи възможност на своите клиенти да пътуват до 320 дестинации в 114 страни.

Най-бързо развиващите се low-cost дейности за свободно време се оперират от Transavia във Франция и Холандия с дестинации в Европа и Средиземноморието.

През 2015 г. Групата превозва общо 89.8 милиона пътници и 1,2 милиона тона товари на борда на 534 самолета.

Air France-KLM работи със своите партньори Delta и Alitalia, най-голямото  трансатлантическо съвместно предприятие с 270 полета дневно. Нещо повече, Air France-KLM е член на алианса SkyTeam, който обединява 20 авиокомпании, които предлагат достъп до глобалната мрежа от повече от 16,270 ежедневни полети до 1057 дестинации в 179 страни.

Flying Blue е водеща програма за лоялни клиенти в Европа с повече от 27 милиона членове.